Een organizing traject is heel persoonlijk. Het kan én mag alle kanten op. Wil je hulp met opruimen van een ruimte? Jouw administratie op orde krijgen? Of een ademende agenda voor het hele gezin opstellen? Ik sta voor je klaar! Met organizing heb ik als doel om voor blijvende veranderingen te zorgen. Die voor jou het beste werken. Jij hebt de regie.

Als organizing coach ben ik gespecialiseerd in het aanbrengen van structuur in de breedste zin van het woord. En dat doe ik met veel overtuiging, enthousiasme en een vleugje Twentse nuchterheid. Ik leg het uit en jij gaat aan de slag. We gaan plannen, organiseren en opruimen... op jouw eigen tempo. Zo ontwikkel jij de skills om het vervolgens zelf te doen.

Doordat je zelf leert opruimen, organiseren en plannen weet je hoe je je leven op orde kunt krijgen én houden. En hierdoor heb je tijd en energie over voor écht belangrijke en leuke activiteiten.

 

Weer rust, ruimte en overzicht in je huis en je hoofd?

HET TRAJECT

1e contact

Heb je mij een berichtje gestuurd met interesse? Dan neem ik eerst even (telefonisch) contact met je op om kort te bespreken wat ik doe en wat je van mij verwacht.

Kennismaking

Vervolgens plannen we een gratis intakegesprek in bij jou thuis. Tijdens dit gesprek bespreken we wat je graag wil en hoe jouw ideale huis, administratie, financiën en planning eruitziet. En natuurlijk wat ik voor jou kan betekenen. Klikt het tussen ons? Dan plannen we een werkafspraak in.

Een werkafspraak

Een werkafspraak duurt meestal 3 uur en dan gaan we samen aan de slag. Ik leg je alles uit en jij gaat aan ‘het werk’. Op deze manier leer je zelf te organiseren en structureren. Je weet naderhand hoe je je leven op orde kunt krijgen én houden.

Evaluatie

Na de werkafspraak bekijken we wat hebben gedaan, wat je nog gedaan wilt hebben met of zonder mijn hulp en plannen we eventueel een nieuwe werkafspraak in. Twee maanden na onze werkafspraak mag je mij altijd nog bellen, mailen of appen voor adviezen of vragen. 

Wil je weten of jou kan helpen?
Laten we kennismaken!

Veelgestelde Vragen

Wanneer huur ik een organizing coach in?

Er kunnen verschillende oorzaken zijn waardoor iemand de situatie niet meer overziet. De situatie kan geleidelijk ontstaan: op het werk door een promotie of hoge werkdruk, thuis door gezinsuitbreiding, verhuizing of scheiding. En dan is het fijn dat er iemand, onafhankelijk en zonder oordeel, met je meedenkt om het overzicht weer terug te krijgen en te behouden.

Hoe kan een organizing coach mij helpen in huis?

Een organzing coach brengt de huidige situatie in kaart, signaleert de knelpunten en denkt mee over oplossingen. Opruimen en organiseren is een vaardigheid die je kunt leren. De afspraken met een organizing coach zijn daarbij de stok achter de deur. Tijdens het traject word je begeleid bij het aanleren van nieuwe gewoontes en patronen, ordeningsvaardigheden en het stellen van prioriteiten waardoor je niet terugvalt in oude gewoontes. De rust die hierdoor ontstaat zorgt ervoor dat het huis en je leven weer overzichtelijk wordt en meer plezier gaat ervaren.

Hoe lang duur het traject?

Na een eerste werkafspraak van 3 uur bespreken we samen wat we gedaan hebben en wat jij nog wil gaan doen, met of zonder mijn hulp. Je bent hierin vrij om te kiezen. Jij hebt de regie!

De investering

  • Een kennismakingsgesprek is gratis.
  • Mijn tarief is € 55,00 per uur.
  • Tot 30 kilometer (enkele reis) of reistijden tot een half uur (enkele reis). Bij langere afstanden en/of reistijden breng ik € 0,25 cent per gereden kilometer in rekening. Alle prijzen zijn vrijgesteld van btw.
  • Eventuele parkeerkosten worden doorbelast.