Je bent een echte specialist op je vakgebied. En je gaat met plezier naar je werk. Toch zijn er regelmatig van die momenten dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Je wordt geleefd door de waan van de dag. Je blust steeds weer brandjes, bent met druk met bijzaken en het echte werk blijft liggen. Het moet anders.

Wil je dit patroon doorbreken? Als organizing coach kan ik helpen! Studio op orde biedt een enthousiast en persoonlijk coachingstraject, waarbij je zelf leert te organiseren en structureren. Ik leg het uit en jij gaat aan de slag. We gaan plannen, organiseren en opschonen... op jouw eigen tempo. Zo ontwikkel jij de skills om het vervolgens zelf te doen.

Doordat je o.a. zelf leert proactief te plannen, effectief te mailen en focus te houden, weet je hoe je de regie kan terugpakken én houden op het werk. En hierdoor krijg je weer meer energie en werkplezier!

 

Weer met plezier aan het werk zijn zonder onrust, chaos en stress?

HET TRAJECT

1e contact

We starten met een vrijblijvend kennismakingsgesprek, dit kan face-to-face of online zijn, en bespreken jouw werkgewoontes, uitdagingen, wensen en doelen en hoe ik je daarbij kan helpen.

 

Ben je werkgever en zou je graag je team, afdeling of individuele medewerkers laten coachen? Dat kan! Neem contact op om over de mogelijkheden te sparren.

Kennismaking

Klikt het tussen ons en kan ik je helpen met je hulpvraag? Dan maken we jouw Plan van Aanpak. Onderdelen die aan bod komen zijn o.a. een goede agendaplanning, een haalbare actielijst en het prioriteren van je werkzaamheden. Daarbij richten we ons ook op effectief mailen en een werkbare werkplek creëren.

Een werkafspraak

Het coachingstraject is praktisch en hands-on, je kunt er gelijk mee aan de slag. Het traject bestaat vaak uit 3 tot 5 coaching werkafspraken. De afspraken vinden met tussenpozen plaats en nemen steeds verder in frequentie af. Zo heb je de tijd om de nieuwe manier van werken je eigen te maken. Uiteraard ben ik in de tussentijd per telefoon, app of mail beschikbaar als je vragen of advies nodig hebt.

Wil je weten of jou kan helpen?
Laten we kennismaken!

Veelgestelde Vragen

Wanneer huur ik een organizing coach in?

Er kunnen verschillende oorzaken zijn waardoor iemand de situatie niet meer overziet. De situatie kan geleidelijk ontstaan: op het werk door een promotie of hoge werkdruk, thuis door gezinsuitbreiding, verhuizing of scheiding. En dan is het fijn dat er iemand, onafhankelijk en zonder oordeel, met je meedenkt om het overzicht weer terug te krijgen en te behouden.

Hoe kan een organizing coach mij helpen op het werk?

Een organizing coach brengt de huidige situatie in kaart, signaleert de knelpunten en draagt oplossingen aan. Je leert onder andere je werktijd optimaal in te delen, belangrijke en minder belangrijke zaken van elkaar te onderscheiden, kijken naar praktische emailvaardigheden en zorgen voor een fijne werkplek. Met zakelijk organizing leer je methodieken die ervoor zorgen dat jij productiever, creatiever en vol concentratie kunt werken. Hierdoor ontstaat meer rust en grip op je agenda en werkzaamheden en zorgt ervoor dat je werkdagen overzichtelijk zijn. Je kunt met een voldaan gevoel je werkdag afsluiten.

Hoe lang duurt zo'n zakelijk traject?

Het traject bestaat vaak uit 3 tot 5 coaching werkafspraken, afhankelijk van je hulpvraag. Wat je leert kunt je gelijk toepassen in de praktijk. Om te zorgen dat je niet vervalt in oud gedrag of werkgewoontes zijn er meerdere afspraken in een half jaar om het nieuwe gedrag en werkgewoontes te borgen.

De investering

Elk coachingstraject is anders. Daarom plannen wij graag van tevoren een intakegesprek met je in. We bespreken dan jouw werkgewoontes, uitdagingen, wensen en doelen. En hoe ik je daarbij kan helpen. Aan de hand daarvan stuur ik jou een offerte toe.